Trevlig dag

Idag var vi till Lena.S. min kollega. Robin Kevin jag o Jess. Vi grillade o hade roligt.. Flintastek o korv hade jag med mig dit.

Men vissa personer e lite för omogna för min del. Hur kan man vara så ego o barnslig när man e 18 år?? Fattar inte riktigt det.... Men så e det med vissa växer aldrig upp kanske?? Ibland kan man förstöra för andra o det gjorde personen i fråga. Men personen får vara för sig själv jag bryr mig inte för jag behöver inte leva med denne...

Barnen lekte med Sofia HUNDEN sa sitt till henne hela tiden o sen kastade iväg kottar som hon skulle fånga. Vi satt bredvid en öppen eld som kunde värma oss lite för det var faktiskt kallt, burrrr....

   
                         

det syns att vi e på landet, osminkade allihopa hehehe rätt komiskt faktiskt!! härligt med eget hus på landet, skulle vilja ha iallafall ett litet torp på landet, nice...

Var även o kollade på Dex som ligger på sjukhus, pga andningen min söta gangsta kompis bli frisk snart, lova yo!! Älskar dig o hela din familj!!


min sötaste bebis!!

Kram o puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0