Tunavallen, matchen mot IFK CITY 02 23.8-09

Min sons o hans lag TNIS-02 spelade i halvleken på Tunavallen i Eskilstuna, Eskilstuna City FK- Akropolis Dem var så himlans stolta att stå på en jätte plan, kände på konstgräset o var så lyckliga, dock var det bara 10 minuters spel lite väl kort tid. Men dock inte många 6-7 åringar som får spela på Tunavallen ;-)






Min kille 2:a från höger ;-)






Själva spelet finns bättre på film!!

Sen efteråt åkte vi till Tristan som fyllde 6 år :-) Min älskade gudson, av oss fick han lego:


Den var uppskattad, kul!!!!

Vi kom hem rätt sent men Kevin var duktig o somna rätt så fort.
Dagen efter med andra ord i morse var det ingen dans på rosor. Hittade ej nycklar men jag kom bara sent 10 min o det var rätt skönt.... Hela morgonen skulle ha blivit helt förstört om jag inte hittat bilnycklarna så man fick åka bil istället för cykla.

Efter jobb/skola vart det duscha- packa ner fotbollskläderna o sen åka till Frugan o hennes familj. min systerson var där också, det var kul att träffa honom. Alla barnen var med till Kevins fotbollsträning sen skjutsade jag hem alla efteråt. Jag Rainer o våra barn åt på Mc D. Sen åkte vi helt enkelt hem.

Imorn ska Kevin till skolan o sen sova hos pappa, 15.00-9.00, han skjutsar till Friluftsdagen o jag hämtar efter jobbet :-) Slutar ju redan 12.00 (11.30) på onsdagen :-) Hurraaaa!!!!!

ska logga ut nu, men vi höres, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0