Lite trist

Vad tråkigt det vart idag. Jag slutade tidigare på jobbet för att få se Kevin  kasta boll eller löpa, men när jag kommer dit typ en halv timme innan dem skulle sluta hade dem redan slutat :-( 
                                                  Så det enda jag fick foton på är detta:




Det regnade en massa dem 3 timmarna skolan hade Friluftsdag, så ok för att dem slutade tidigare, men tråkigt att missa allt :-,( Måste bara säga att Kevins Regnjacka fr Maxi verkligen höll honom torr, alltså himlans bra kvalitè trots priset!!  Där har han den nya kepsen också :-)

Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma o syster. Jag köpte med en massa gott:


Kex o ost, godis, choklad LOKA o frukt!! Gott det vart typ det mesta kvar av detta, men lite åt vi iallafall :-.)
Mysigt med lite tid efter jobbet o bara kolla på tv o inge annat, somna på soffan o må bra. Älskar mamma o Marielle TACK för en MYCKET trevlig kväll tilsammans.

Ha d bäst!
Kram Anette


KOM IHÅG DETTA!

Du blir behandlat precis så som du låter dig bli behandlas på.

BRA ATT TÄNKA PÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0