Kevins o Robins dag (lite min också)

Vilken härlig morgon o  dag!! Var så himlans härligt att äta frukost med 2 pojkar 6 o 7 år gamla :-) Skulle verkligen kunna tänka mig o ha 100 barn... Älskar tanken med många barn hemma!! Jag tvätta från 9.30 o emellan gångerna åkte vi till DEX som var på sjukan över natten. Vi fika jag kaffe o pojkarna fick MER o dela på en STOOOOR bulle.

Vad han e söt lillbebisen...

Cyklade hem för lunch sen cykla vi vidare till stan. Där köpte jag Kompis halsband till Robin o Kevin varsitt svärd med svart sten i... Vi alla 3 åkte radiobilarna, sen åkte/hoppa dem i 2 andra karuseller. Vi köpte lite godis också :-)


Kevin och Robin med deras kompishalsband :-)



Pojkarna i Harry Potter karusellen

Kevin vart JÄTTE rädd för en blås som de blåste i efter att han trodde det var slut, ni skulle ha sett hansansiktsmin lillen då var han inte kaxig kom o krama lilla mamma :-)

Jag har 3 biljetter kvar tills imorn när jag tänkte åka igen, ska nog festa för Kevin åker till sin pappa (15.00-18.00) Känns så skönt att ha det såhär ff hehehehe.... Min kusin Sari bjöd mig till dem på dan imorn, kul om man träffar Tobbes brorsa.

Ikväll har vi suttit o haft det mysigt. nu sover min gosse! Så söt!! Världens sötaste !!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Teresa / tumadre

Åhja! Visst är det härligt att ha många barn hemma! Skulle gärna vilja skaffa en hel drös till, men det får duga med att jobba på förskola istället då jag är själv med två egna.

2009-08-17 @ 10:24:26
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0