Barnfri!

Efter jobbet lämnade jag min son till min systersöners farmor. Hon ringde ju som sagt igår och var så himla gullig! Fråga om Kev vill vara med hans kusiner på lovet självklart vill han ju det. Vi hade jätte trevligt.

När vi kom dit hade S gjort bulldeg som förvandlades till:

                         

Gissa om man mådde illa efter 3 munkar. ??!! Dem blir ju så fettiga, men ack så himlens goda!!!! Ser att jag inte ens hann ta foto på färdiga resultatet, munkar har ju faktiskt strösocker över sig.

Sen spelade jag, T o S lite Yatzy (stavat rätt?)                               Kevin sysslade med detta medans vi spelade:

                                                                          Såhär såg det ut:

                                           



Sen måste jag bara få visa vart en av R:s kompis gömde sig när dem lekte kurragömma:



 I en liten liten garderob högst upp..... Galen eller,?? hehe!!

Annars ska jag ha en tv-mys kväll med min kära granne! Hon är en trogen soff-kompis! Det är roligt. Vi ska kolla på Lipstick Jungle och annorlunda familjer.
Ska bli härligt att få slappa lite, men kunde ha varit mer nice om man var ledig imorn. Fast dagen imorn ska bli skön, lagom med att göra och massage som friskvårdstimme. As skönt ska bara njuta o försöka slappna av. Det var länge sedan jag somna till på massagen men kan beropå all j-vla stress o mycket att tänka på :-(..... Men ska inte klaga det finns dem som har det värre, tyvärr ,stackars dem!!

Nej nu ska jag dra från datan suttit här över en timme och gjort allt möjligt.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0