då var det dags för kvällsjobb.....

Jag har idag varit hemma en stund för mig själv först på morgon, sen var jag på fika hos min väninna som jag brukar fika med när jag har ledigt från jobb den tiden Kev är i skolan hela 3 timmar.....
Vi har alltid mycket att prata med vi kan prata om allt möjligt o lite där till. Tycker det är roligt blir inte så ensamt om man skulle sitta hemma eller alltid städa/tvätta, när man är barnfri.

Hennes ena dotter fyllde igår och jag funderar på att vad ska jag köpa åt henne!!?? Vet inte alls verkligen inte..... as jobbigt sånt här. Men något blir det iallafall.

Ja ni jag som blir så trött om kvällarna ska orka jobba 15-21.30 ikväll. Det brukar gå bra fast det känns ju alltid lite segt innan man kommer igång. Trött på mycket just nu!! så skönt att ensam jobba i sin takt o så :-).......

Nu ska jag koka ihop lite lunch till mig är det tänkt för Kevin äter ju lunch på skolan, men han är alltid hungrig så gör en portion till honom med... SÅ KLART!!!!

Pussar o kramar på er....

Uppdatering 22.10

Nu har man jobbat färdigt för ikväll. Vilken j-vla SEG kväll. Var trött från början till slut. Inte så lätt att orka då, men det går det e bara att ta det lugnt o sega lite extra hos vårdtagarna så funkar det.... Kev sov ju som vanligt fast jag har lärt mig att packa så vi kan åka härifrån direkt till skola o jobb på morgonen....
Jag ringde o beställde mat av mammsen,det vart en fiskgratäng.. Drack lite fil till kan vara gott ibland... Inte min vanliga matdryck dock..
Har suttit och snackat me syrran o så har hon kollat i sin skolkatalog. Hon visar foton på snygga o fula killar hehe... Barndomsminnena kommer tillbaka, så e det me yngre syskon dem håller oss antingen unga eller gör så att vi känner oss gamla som gatan.... :-)

Nej men nu ska jag sova ,,,, heipparallaaaaaa hejs svejs adios amigos!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0