Denna eviga väntande

på att få besked om vad som behövs fixas på bilen, känner på mig att det bli en hel del faktiskt. Trodde iofs samma förra gången då vart det inga anmärkningar, men det var som sagt okt 2007. Jag har låtit syrran övningsköra med bilen och har ju kört en hel del själv sedan dess.... Usch vill inte, men som tur e åker min jätte snälla vän dit så slipper jag stressen med att höra om felen medans dem inspekterar o överhuvudtaget vara med om detta.... det gör mig orolig!

Kevin fick en månadspengspresent idag, han vart jätte glad.:



 Boog & Elliot 2 och Snow Buddies

Nu ska jag fixa frukost sen vill Kevin att jag tittar på film med honom, då e det bara att sitta och kolla nu innan man ska iväg på annat.

Kram, återkommer om besked om hur besiktningen gick.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0