En lugn dag!

Idag hade jag knäppis satt mobilen på väckning 7.10 lite tidigt, men vi vakna till den iallafall. Så jag fråga om Kevin ville till Kyrkis i Kjula, det ville han.
Han fick me ett äpple, macka, pepparkakor o en festis till fikat. Han hade ätit upp allt fat vi åt havregrynsgröt innan vi åkte dit till 9.00.

Detta håller på till 11.00 så jag åkte in till stan o slappa hos mamma. Hon kom på att fråga om jag ville ha kaffe lite för sent var ju tvungen att dra just då :-(....

Såhär mycket snö hade det kommit runt 11.15. :



Ser kanske inte så mycket ut men för att vara här e det ju tillräckligt för att typ åka pulka.

nej ni läsare o vänner ska dra till Torshälla med min älskade son. Först kaffe hos T sen sova hos Heidi o co, För Bo har ju stuckit till Danmark några dar. Lite ensam tid hos frugan alltså!!!! Hoppar över att handla nu, tar det i Torshälla om det behövs så att säga....


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0