Fullspäckad dag!

T kom och hämtade oss i morse. Vi var på fotbollsträningen idag 10-11, fick även reda på att utbildningen jag ska på äger rum 7 mars (om det är en lördag)... Äntligen en jobbfri helg nåt händer på, annars e det alltid på min jobbhelg, börjar blir tjatigt att behöva byta eller ta ledigt. Men ska inte klaga hehe....

Vi var ju på biot igår BARA jag o min lillkille!! Han tyckte Bolt var jätte bra, jag tyckte den hade ett gulligt budskap.... Den var inte i 3D "format" trodde lite fel där..... Hörde av en kompis att det endast är Sthlm som har det för man behöver speciella kameror för det....


Här ser ni min fin fina kille!!!

 Han stod bredvid en annan film som vi garanterat ska se på!

Vi var till min syrra en sväng för hon o Milana gick på stan och letade efter M:s cykel. Hon hade glömt bort vart hon ställt den. Det är bara hon som kan glömma bort nåt sånt. Jag däremot glömmer vart jag lägger nycklar o mobil men en stor cykel :-) Hon är för Go hon.....

Vi åkte och köpte Kina-mat till ett helt gäng hungriga personer :-) sen kollade jag o Kev på melodifestivalen. Ja eller han lyssna på 2 låtar sen skulle han bara vila en stund..... Precis som sin mamma ska bara vila en stund. Kommer så väl ihåg när en kompis i Finland fyllde 18, Teemu, då skulle jag vila ett tag bara, men det vart rätt länge hehehe.... Inte har man blivit bättre. Somnar t om om barn skriker o man har fågel på benen. Fast jag ser lite bekymrad ut på fotona Heidi eller Bo tog på mig :-)



Kevins kusins farmor ringde och undrade om kusinerna ska umgås på lovet. Självklart ska dem det!! Så imorn ska jag lämna min son till henne, så ska han sova över där. Jag jobbar ju Mån-Tors så han slipper en dag på fritids iallafall. Tisda`n, men ska kolla upp me mamma om dem vill ha honom en dag också. Vill att han ska ha lite "lov" från fritids nu när dem flesta har ledigt. Tycker synd om honom som inte får lov som andra barn. I sommar ska jag försöka ha 5 veckor ledigt i streck, dethar jag inte haft sen skolan tror jag. 3 veckor semester i streck är väl det längsta. Måste ta ut mina föräldrarpenningsdagar så man inte skänker tillbaka dem.... Har ju bara typ 1 år på mig det går fort när man har kul!! ;-)

Var även på kalaset idag, det var en god tårta o bullarna var också goda Tack för fikat!!

Nej nu ska jag sätta mig ner o äta nåt jag med ,Kevin fick resterna av kinamaten, så jag ska kolla om jag orkar göra nåt eller ska jag äta lite gröt eller nåt enkelt.....

Ha en trevlig söndagskväll för det ska vi ha! Kram/ Anette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0