Gjorde en beställning nyss...

Jag gjorde en beställning från Oriflame nyss. Va roligt de var faktiskt länge sen sist!! Det ska bli så kul om jag kommer igång me detta igen.... får lite bonus denna gång inte så jätte massor men ändå lite.... ;-)

Ska bli kul att testa nya ögonpennan o glossen kan bli riktigt snyggt faktiskt.... 

Jag ska väl gå o vila lite t om sova kanske, måste kunna tänka lite innan en händelse imorn...... Hoppas bara allt går bra att jag inte grubblar över det i natt för då svimmar jag väl sen.....

Det var riktigt nice på jobbet idag, det kändes riktigt bra för en gångs skull...

Efter jobbet kom man hem o satt o gjorde inte mycket alls. Kevin fick sitta en stund vid datan, sen åt vi korvstroganoff som smakade jätte jätte bra. Vad allt är positivt! :-) 
Kollat på annorlunda familjer, junge lipstick idag as bra program ju, den sistnämde är super....

Hörs imorn hoppas jag..... Hoppas du tycker desamma....??!!

Puzz..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0