God morgon...

Jag har haft en helt ok natt förutom att jag har börjat drömma om saker som gör mig ledsen. Min mormor åtekommer lite då o då. Inte för att jag blir ledsen av att se henne. Hon hade sådär långt hår som hon hade i alla år jag minns. Så GULLIG som hon alltid var!!!!!!
Tror jag drömde om henne för jag har saknat henne och min syster mycket på sistone. Idag ska vi iallafall åka till dem. lämna lite ljus o så. Store syrran skulle ju blivit 32 år idag. Grattis!! Mamma lillsyrra nr2 och Heidi ska med. Frågar S om Kevin kan vara hos henne så länge. Han blir så ledsen emellanåt att åka dit. Han pratar om dem ibland då o då.

Jag ska få massage på jobbet idag. SKÖNT!!!!!!!! Har verkligen behov av det..

Nu ska jag snart dra till jobbet, men inte lämna Kevin nånstans lite skumt det känns!!!! Men han kommer hem idag så ingen fara att man glömmer hur vardagen ska se ut!! ;-) Älskar dig så mycket pojken min!!!

Kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0