Härlig Alla Hjärtans Dag!

Trött men glad ändå. Kev vaknade som vanligt runt 6.30 fast han somnade senare än vanligt igår. så då kan ni fatta att jag vill ha honom i säng senast 21.00 för att orka stiga upp samtidigt med honom nästa morgon. Igår vart det strax innan 22.00.... Men vi kollade på Lets Dance och han är lite trotsig just nu kan man säga...... Tyckte vi hade det mysigt o skönt bara slappa.... Trött på all festande för tillfället!!

Jag somnade till nyheterna sen vaknade jag ett tag men missa utslagningen ändå, så trött blir jag när han somnar sent på skol/jobbdagar.....

Ska äta frukost nu.. Jag gröt barnen får yogurt o macka.....

Återkommer senare... Kram....

 Älskar dig!
Detta barn är mitt liv, mitt allt!!!! ( Gammalt kort) Tror han hade gjort illa läppen här.. Smutsig runt munnen men det ska barn få vara enligt mig!! Kanske inte hela tiden hehe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0