Hemma efter en natt o dag hemifrån.

Vi sov hos Mamma o M. Kev somna precis innan Melodifestivalen o jag efter att alla sjungit tror jag det var. Trött efter att man jobbat osv.... As bra låtar kom vidare till Final (E.M.D o Molly), men BWO skulle ha kommit dit på en gång, tycker dem e bra iallafall....  

Efter fotbollen åkte vi som vanligt runda till T, som bjöd på lunch, egen gjord Kycklingsoppa, han e duktig med mat!! Kev tycker det e så roligt att duscha där efter fotbollen. Det är roligt med traditioner av olika slag. Kollade och skrattade åt bilförarna i " Den Värsta Bilföraren" tror jag den heter på 4:an eller ?? Det e så roligt att se dem olika personligheterna träda fram :-)....

Jag har bilbesiktning nästa helg så jag åkte och köpte 2 parkerings"lyse"-lampor för dem hade visst gått fram på höger o vänster samtidigt, enligt mig rätt skumt..... Får se hur det går denna gång förra gången som var okt.-07 vart det inga märkningar alls, nu känner jag på mig att det blir några :-( tyvärr men bilen var ju rätt billig... Har kört den sen Maj -07 snart hela 2 år. Tiden går rätt fort... Men det blir ju lite fel på bilen så har fått laga lite slitage-delar o så, men så e det ju man får sköta om sin lilla pärla, hehe..... skatten är bland det tråkigaste att behöva betala, usch blääähhhh....

Min fina kamera har blivit konstig, jag filma Kev på fotbollen sen vart den trög i huvudet, måste kolla om man får den till liv eller ej. ville ju sätta ut foton från våran lilla promenad med lillsyrran nr.2... Ska kolla om det går..

Kram.
p.s Jag vann Gitarr Hero igår efter jobbet 3-1 vart det största segern hittills för nån av oss, heheh NICE....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0