Hos Mamma o M nu.... Grattis syster A.....

Vi har nyligen ätit ärtsoppa det e ju faktiskt inte annat än torsdag.... Mamma har gjort ugnspannkaka utan fläsk, för så e det i Finland!!!!

Hon gör så himlans god ugnspannkaka så att det ska bli gott som bara den..... Det doftar ju as gott t om.....


Jag måste hämta 3 plagg från Minna.L. av märket MeandI.. som tur e har jag betalat dem redan så bara hämta så e dem Kevins... Alltid lika kul. Men nästa månad e det min tur att få lite nytt!!! Skulle vilja ha nya jeans jacka o en massa tröjor o tunikor o allt möjligt!!!

ska snart äta.... uppdaterar senare eller imorn för då e jag ledig + att jag tog ledigt från förskolan imorn, eller jag ja Kevin ska inte dit. ev. Sovmorgon utan varken jobb, skola eller FOTBOLLEN...... Saknar de sistnämde men vi får vänta en vecka till innan vi kan gå på det. jobbar ju på söndag, så då blir det inget.

Kevin med sina mostrar:



kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

lägg upp bilden på mig a och k! kram

2009-02-05 @ 23:17:27
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0