Hos mamma o M nu

Vi åt direkt vi kom hit fläskfile klyftpotatis o bearneisesås. gott.... Suttit i vardagsrummet o delat på en chokladkaka, den jag bara ÄLSKAR Marabou digestive. Den är alltid god!! Lite annat gott också. Det låter som om jag sklle äta godis alla dar men så e det inte, bara att jag är i en depp-period, då jag äter mer sånt bläääääähhhhh.... :-( Jag saknar ett antal personer i mitt lv. Men ska inte klaga jag har det bra fast saknar ändå.

Nu ska vi gå ut o promenera ett tag gå förbi Statoil på vägen hem.... Ska inte avslöja vad vi ska köpa..... Inte bensin iallafall ;-)

Ska ju sova här inatt o åka till T-hälla på fotboll imorn COOLT!!! Kev sa ju senast idag att han ska bli fotbollsproffs och tränare ;-) Hoppas på målvakt i elit-klass. hehe.... Får se han e bra för att vara endast 6,5 år gammal, min lillkille....Tror han på sig själv blir han bra GARANTERAT......

Vi drar ut nu tar lite pics och lägger ut här sen, så tråkigt annars tycker iallafall ´jag. Vad tycker DU?

Kram

Kommentarer
Postat av: Mannen med trasig bilruta

Hmm va kan de vara som ni nu ska ha köpt då på Stönolj??



Kan nog gissa mig t ett paket cigg, men du e ju rökfri så får verkligen hoppas att de inte e de.



// Heippa

2009-02-21 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0