Jag fryser

men tror det berorpå att jag e vaken mitt i natten. Har suttit och läst lite bloggar nu. Orkar inte sova, konstigt va? Som tur e är jag ledig i 3 dar nu. Skönt!!! Då hinner jag betala alla räkningar idag och sen ska jag bara vara o ha det skönt!! Lets Dance kommer väl idag så hemmakväll blir det som det ser ut nu.
En väninna vill att jag ska komma till henne o kolla på hennes bil. Hon har inte körkort ännu, men frågade mig om jag vill bli hennes handledare, det är klart man ställer upp så gott jag hinner. Det bästa är att hon har en egen bil så slipper vi ta min bil denna gång.
På tal om bilar jag ska ju besikta min på lördag, men får se hur allt går ska försöka städa av bilen idag också. Kanske lånar en bil idag ,för min vän ska åka o besikta bilen, jag vill inte själv :-)


Nej nu alla mina älskade läsare, nu ska jag somna om till en film eller nåt liknande..... Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0