Jiiiiihuuuuuu!!

Nu har jag suttit med en beställning som vart större än förväntat. Vad roligt att man kan sälja lite igen. Får ju lite extra bonusar just nu så extra glad åt det. Beställde även en locktång hoppas den blir bra, märket var ju ändå Philips så det blir nog bra till mig iallafall :-)......

Idag har min lilla drömprinsessa varit här så här söt var hon:



                                                  Mitt finger hon håller i

Idag var Kevin ute på gården o lekte med många av gårdens-barn. Det var länge sedan jag såg så många barn på gården, många har säkert varit hemma o inte gått ut för det vart lite kallt ute. Han var duktig kom hem helt frivilligt innan det vart för mörkt.
Vi åt min nyfunna fisksoppa, "receptet" fick jag fån Ellas o Melissas mamma. Men tog mellangrädde istället för mjölk plus att jagville ha i lök (purjolök nästa gång). Det vart gott, ska göras fler ggr, men upplevde att ca 1 kg potatis o ett paket fisk inte räcker mer än till högst 2 vuxna o ett barn skulle behövt vara 2 pkt istället. Potatisen räckte däremot.

Annars har man bara varit hemma kollade på Antikrundan, jag gillar det. Pensionärs-varning, men jag står juför det iallafall :-)...... tycker det är kul när dem har auktion på sakerna programledarna själva köpt på loppisar. Bra att få lite tips man kan ju bli rik med lite kunskap, hehe eller kommer man ihåg sakerna i efterhand??!!
Nej ska kolla om min kompis sover kvar på soffan, somnade tydligen trött stackarn. Jag med för den delen, men jag är ledig imorn så tar det lite lugnt med sovandet, inte kan man slösa bort sin lediga tid med att sova......

Vi hörs imorn hoppas jag. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0