Klockan är 9.30

Vi har redan ätit frukost och sjungit Sing Star för grannarna inte så snällt kanske. Jag e hess på riktigt så det låter nog helt förskräckligt!!!! annars låter det bara förskräckligt ;-)

Jag längtar till att man träffar nån kille som man gör fler barn med så e det bara :-) Skulle gilla dem här spontana Sing Star innan 9 på morgonen, bara göra lite saker som faller en in..... snart ska vi ut o göra stan osäker. Måste köpa nåt till Melissa för hon har fyllt och vi ska på kalas där imorn 14.00.... Gott med tårta.

Jag vet fortfarande att jag e för tjock men tårta är ett måste på ett kalas!!!!! Man kn ju inte sluta leva för man är överviktig :)....  Men ska gå ner i vikt när mitt mående blir bättre just nu tycker inte jag att jag är redo för ett ordentligt tag med viktminskningen.... Delmål 1: -5 kg, sen 5 kg ggr 2 till sen e jag riktigt nöjd tror jag..... Ja det är nog min drömvikt minus 15kg fr. nuvarande vikt.....
Kollade på foton häromdan på hur man såg ut runt 19-20 årsåldern. Riktigt skrämmande såg halvdö ut... usch för äckligt....

Nu ska barnen ut o leka o jag ska duscha o diska innan fika o stan.....

Heippa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0