Ledig dag!

As skönt har det varit idag.
Var till en väninna på fika på förmiddagen.
Sen hämtade jag Kev vid 11.30 när skolan slutade. Passade på att tvätta då jag e ledig 2 dar efter att jag jobbade helgen.
I helgen var vi hos Heidi o co fredag natt, Kev hos sin pappa över lördan o jag sov hos mamma o M, eftersom jag passade på att gå över till syrran som hade fest. 
På lördan ramlade jag men det vart inte så farligt ont bara emellanåt.

 Ja vad säger man om denna?



Söndagen vart ganska jobbigt.. jobb 7-14.30, komma hem o duscha/byta om, åka till Syrran igen o äta en god smörgåstårta. Sen gick vi upp till mamma där stannade vi över en natt till.  

Vi har typ åkt lite pulka och efter det hämtade vi pizza. Jess åt me oss Trevligt...


Drar från datan nu orkar inte sitta här o så.

Tack o hej leverpastej!!

KANON KUL! 4 av 5 toast........ As kul!!!! Garv........ Ni som vet fattar!!!


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0