Man måste väl erkänna

att man är trött så man kunde lika gärna ha sovit 5 timmar till. Jag o min son hade ett ganska tråkig "bråk" igår kväll. Han är verkligen i trotsåldern, han sa att hans mormor är hans mamma istället för jag. Jag vart så sårad att mina ögon vattnades framför honom och jag började gråta jätte mycke. Sen ville inte han ens bli "sams", innan han somnade.

Så i morse var han så himla gullig, han var sitt gamla jag igen, då sa han att: -Mamma, du är min mamma för alltid! Jag vart så himla stolt över att han alltid förlåter o ber om ursäkt till mig iallafall. Värre e det i skolan för han har visst varit lite för ivrig när killarna spelat fotboll, vill ha bollen så gärna att han sparkar nån på benet. Sen vet jag hur tydligt som helst att han inte lyssnar på mig (ibland), det hade han inte heller gjort i skolan så han o Viktor hade fått sitta i nåt klassrum medans andra hade gympa.
Men jag hoppas att lärarna fattar att 6 års-trotsen är den jobbigaste??!! Annars får man gå på vidareutbildning på det, tycker jag.

Nu ska vi äta frukost, eller Kev sin andra frukost.... Han var ju hungrig tidigare...

Kaffe o smörgås, kanske gröt.
Kevin yogurt o smörgås, Oboy....

Kram på er från en seg tjej som är ledig idag, imorn o på Söndag ;-).... Det ska bli skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0