Myskväll!

det e så skönt att vara hemma nu, har varit iväg hos min väninna o fikat som vanligt. Sen hemköp köpt Chips o Salta Pinnar plus Cola såklart!!!! Vi har Melissa här som ska sova över det ska bli riktigt roligt faktiskt.

Direkt jag kom hem idag började jag göra tonfiskgratängen jag fick receptet på för ett par veckor sen av Melissas mamma.  Det vart rätt så gott, melissa sa att det var gott, men Kevin är lite kräsen för han gillar tydligen inte tonfisk. Jag trodde han skulle gilla den men icke sa Nicke...... Han åt iallafall all potatis o lite tonfisk därtill...

Imorgon ska vi se på Bolt i 3D format ellr hur man säger. Det ska bli intressant o se hur det känns... Hoppas bara det inte förstör, men har hört att det är rätt coolt det där me 3D......  

Nej nu ska jag öppna Colan o påsarna med godsakerna.
Vi ska kolla på Lets Dance såklart! Morgan o Laila är de bästa dansarna!!!  

Ha en jätte trevlig o mysig kväll för det ska vi ha!!!!!!!

Puss o Kram' hejdå.....

ps. Hymy huuleen ja nenä myötä tuuleen! ;-) Hali ja Pusu... Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0