God Mat o trevlig dag/kväll.

Jag var barnvakt ett par timmar idag, jätte roligt. Jag måste väl göra det oftare för att dämpa min längtan efter fler barn, hoppas det hjälper, tror dock inte det...hehe.... Jag städade lite mellan varven. För Thelma var överallt rymde med min sopborste ochskyffel ut i trapphuset. Jag hade bytt blöja efter ca 15 min bajsa hon såklart ingen blöja kvar, satt henne i badet, fick ta fram alla badleksaker :-)..... För Kev gillar mest sina simglasögon i badet.... Thelma testade dem men såg lite konstig ut. Hon satt dem lite fel,kan man säga...

Kev åkte hemifrån strax innan 16, då åkte även Sanna o barnen hemåt. C kom och hämta mig till Ica Maxi där vi köpte mat plus att han köpte denna roliga tidsfördriv:



Han vann första omgången, men jag är för tävling-inriktad så jag ska VINNA nästa omgång, lovar!!!!! 3-1 vart det :-(
Vi köpte lite lösgodis till Lets Dance också, lite bara :-)

Tacos var den goda maten man åt ikväll:


 Chilimarinerad vitlök, paprika, ost, gräddfil, tacosås, färska champinjoner, lök, majs o gurka

Var nog det jag åt med chilinachos-chips (eller vad det heter)... Cola till såklart annars inte alls lika gott. Fortfarande samma favvosar på LD.... Morgan och Laila, fast tycker om Magnus.S. också svårt att bestämma sig för den bästa snart... Den där boxarn e sämst!!

ska väl ta det lugnt för man jobbar imorn.. 7-14.30. Semester på söndag, bra för då kan vi gå på fotbollen och ta det lugnt jag fick ju ingen annan heldag me min älskade son på sportlovet..

Heippa o Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0