Nästsista arbetsdagen för denna vecka :-)

Tänk att få äran att få sluta 12.30 idag med så himla skönt!!! vill bara komma till jobbet o göra mitt jobb så man kommer därifrån :-)..... Vi ska nog åka till vänner strax efter jobbet, för man städa ju rätt ok igår när man var barnfri... Barnfri e väl inget bra ord, ensam hemma kan jag ju säga istället.

Nu ska jag låta Kev få spela 15 min så han kommer igång lite, det var ett tag sen han spelade igen så nu får han göra det...... Måste dra efter det så man inte kommer försent till jobbet.....

Kram.....

p.s
Läste Kuriren på nätet att Statt står i lågor! Då blir det ingen premiär i helgen då. Vem vill förstöra för andra så pass att man bränner ner ställen ??? Hmmmm va tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0