Nu har jag skött om mig själv lite....

.....jag hade inte lust till att lägga mig i badet ville hinna med lite annat också. Jag duschade av mig lite, sen tog jag ansiktsrengöring, -vatten och skrubb för ansiktet, istället för en mask. Vad man känner sig som en ny människa direkt man gör lite extra för sin kropp. Satt även på Milk & honey ansiktskräm.
Till fötterna endast skrubb o sen smörjde jag in dem också... Heeeela roppen..... heheh



Jag glömde ju ta foto på min äldsta systerson iförrgår så tog ett igår istället såhär snygg e han i höst 13 bast tänka sig vad fort tiden går, inte undra på att man börjar bli rynkig o da`n .... :-)

 Min ena systerson....

Fick ett telefonsamtal nyss så passa på att diska under tiden vi pratade om allt o inget. Alla gillar inte när man diskar under tiden man pratar i telefon men andra tycker det är ok. Gillar sådanna människor som låter mig diska när vi pratar i telefon eller när dem besöker oss. Mycket trevligare med sällskap ju :-)

Nej men nu ska jag hänga upp tvätten som legat och väntat ett tag nu. Min lillkille kommer ju hem om ca 30 min så vill ju hinna innan kanske dricker lite te o äter en macka till. Han brukar som sagt alltid säga att han är hungrig när han kommer från hans pappa, börjar bli van vid att han säger: - Mamma, jag är hungrig. TYVÄRR.....

Vi hörs senare eller imorn eller nåt.
Comments please.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0