Ska på Fotboll!

Det är väl roligt att Kevin har nåt att göra på söndagar. Spela fotboll han är duktig bara han är på humör för det!!!
Ni ska bara se hur duktig han är här utanför mitt sovrums-fönster... Vi har nämligen en gudomlig innegård med basketplan/fotbollsplan plus 2 lekplatser. E massa gräsmatta att springa av sin energi på.
Den bästa gården för barnen, det måste jag säga.

Jag tyckte det var helt ok på middagen när mina kollegor kom förbi. Bjöd på skink/fetaost sallad ( så klart en massa annat i) och potatisgratäng+ "triangeltoast". Till efterrätt gjorde jag en aning torrare kladdkaka, utan grädde som jag glömde vispa. Kom på det dan efter gissa om man var mitt inne i nåt helt annat. Skulle ju vispa grädden strax innan för jag hatar att ställa in den i kylskåpet, så kan det gå :-).....

                                         


Sing star var bara en hit för mig o Lena.S., några andra sjöng ett par låtar.Från min sida låter det inge bra men tycker man ska ha en stjärna för man vågar bjuda på sig själv.

Här har ni en bild på Veronica som sjunger så fiiint!! :





Vi sa väl med Lena att vi skulle tävla i det idag igen. Jag vann inte ofta över henne. Bara i de låtar jag e hel säker på att kunna.
Hon är helt enkel för duktig!!!

Nu har vi ätit gröt me blåbärssoppa till. Gott o nyttigt, då orkar kevin spela fotboll, han protestera inte ens, som sagt yogurt e ju så gott hehe.....


Nu drar jag härifrån ska ju åka snart!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: veronica

vad gullig du är som har med mig i din blogg :). Det var en jättetrevlig middag!

2009-02-01 @ 23:41:58
Postat av: SAABlar va sugen man blir

Vill ha kaka, kakmonster vill ha kaka. vill vill

2009-02-02 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0