Skolhälsovård!

Jobbade först till 14.00, sen var det dags för skolhälsovård för min stora "lillgrabb".....
Jag kände igen skolsköterskan Monica, hon var ju min skolsk. på Årbyskolan. Det roliga var att hon kände igen mig väl, hehe, var kanske där ett antal ggr i min barndom. Vi pratade lite om min familj innan vi starta allt det som hör till....

Han var 111 cm lång o vägde 21,5 kg. Det är rätt mycket under medel, men han följer sin kurva så det e ingen fara.
Ni som sett mig vet hur kort jag e, men Kevins pappa är iallafall över 180 cm lång så får hoppas han växer till sig när han blir lite äldre.
Han fick stå still ca 20 sek på ett ben i taget, sen hoppa på ett ben i taget. Det gick bara bra. Hörseln och synen var bara as bra. Det är ju bra för jag själv var öronbarn o har rätt dålig syn. Så man vart jätte Glad när allt var bra med honom.

Nu är vi hos Heidi o co, Bo kommer hem ikväll 20.00.... Han e nog rätt efterlängtad här...... Ska snart åka hem måste äta innan det blir för sent....

Kram .....
Återkommer väl senare kanske.... För imorn jobbar jag kväll så kanske orkar vara vaken lite längre... Sömntuta som jag är, men jag vaknar ju tidigt varje morgon så jag har väl rätt till somna i tid??!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0