skön dag, men samtidigt jobbig....

Lämnade Kevin på skolan, sen stack jag till en väninna och åt frukost. Gott kokt ägg, 2 sorters grovt bröd, ost osv... Och jätte god kaffe!!! Tack  S för den goda frukosten!!!

Skjutsade henne till frissan, medans hon vart ompysslad hämtade jag Kevins MeandI kläder från Minna.
Åkte även till gravarna putsade barabort lite snö o tog bort lite skräp......

När jag hämtade Kev åkte vi förbi Stadsparken och såg alla änder då vände jag o sprang in på Safiren, köpte bröd och mata ett 20-30 tal hungriga fåglar. Det är ju typ -6 grader nu inte lätt för dem stackarna.

Vi gör gärna om det, men bara dem inte smakar på Kevins fingrar igen ;-) Kevin var så gullig kom ihåg att vi matade änderna en massa ggr när vi bodde på söder, och det e lite sånt man glömmer bort att göra när barnet växer tror jag??!! Som sagt ska ta vara på denna tid som han vill göra sådanna saker, för tror den tiden kan vara förbi snart, TYVÄRR.. 


Det vart 2 olika tröjor o en mössa denna gång.... Schysst tycker jag:

 Ja, spela minigolf inne me mössa på huvudet, ser lite roligt ut.


Måste bara visa hur snygga JAG o M är här:

 Kände mig rätt snygg efter att M gjort iordning mitt hår.... Fotot säger inte mycket men dem som såg hur snyggt det var kan vittna att det var snyggt gjort!! Volym o Rakt......

Du kommer bli en fett duktig frissa GARANTERAT !!!!!!!!! Älska dig en massa, men det vet du ju redan !!!!!

Pussar o kramar tills vi hörs nästa gång.......

ps. Barnfri ska tillbaka till min väninna ett tag sen komma hem o fixa lite ellr bara slappa vad vet jag ;-) Rätt nice det här me att Kevins pappa har tagit upp kontakten igen, men samtidigt jobbigt ju ;-) Allt blir bra bara man gör det så att alla blir nöjda!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0