slutat jobba för denna vecka

va skönt det känns nu har man jobbat färdigt för denna vecka, imorn har jag ju SEMESTER... en jobbarkompis kille skicka mms till hennes mobil på ett gammalt skolfoto på mig usch vad taskigt. Värsta snedluggen o as fina kläder
Ikväll tror jag att man ska vara hos mamma o M se på melodifestival o äta fläskfile o nåt där till....

Kanske går ner på långpromenad med lillsyrran innan eller iallafall till Godislandet ska vi gå. Kev kan stanna hos mamma så länge för han tycker att det är jobbigt att gå, han kan springa o leka spela fotboll hur mycket som helst, allt som är roligt :-), men han kanske vill med ändå vi ska ju köpa gott o blandat...

Får se vad framtiden utvisar om en sak, om jag är redo för det eller inte........

nu ska jag snart åka hem o ta emot min lillkille som kommer hem. Äntligen, saknar honom så mycket när han inte är i närheten av mig, man blir nog aldrig riktigt van vid det. men får ge allt en chans o inte bara tycka synd om sig själv. Tycker ändå detta är en bra sak för Kev.. Det är det viktigaste i sammanhanget.....

Vi kan ju höras av senare, men ha det så bra så länge!!!! Kramar om mina läsare jätte massor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0