Städ o Tvätt dag

vi var o kolla på Barnens hus efter en annan bilbarnstol åt Kevin, den är nedsatt med 500 kr till 595 kr mellan19-21 ikväll. Ska passa på o köpa den nu. Då kan man ju dra av 500kr för den andra stolen jag ska försöka sälja vidare. Nypriset var 2495kr nu vill jag ha 1000kr för den. För den är as fin o fräsch. Lägger ut bild på den här sen när det e dags för fösäljning plus att jag tror Blocket är bästa försäljningstället på nätet.

Kev är just nu hos sin pappa så jag har passat på att tvätta, städa o bädda rent, va skönt det känns att få städa i fred.... Han protesterar till att åka dit som vanligt men jag biter ihop och säger bara -Det blir roligt.......

Vi gjorde en så himla god fläskfilegryta med himmelskt gott potatismos idag.

Bilden säger inte alls mycket:



Nu har jag kollat på The Hills, 2 avsnitt, det börjar bli rätt spännande ju :-) Spencer e helt sjuk i huvudet, hoppas Heidi lämnar honom för alltid...... att gifta sig med honom e nog det sämsta hon kan göra....

Just det jag köpte en bok till idag:

 Emma Mias dotter av Maria Eriksson
Den kan bli jätte intressant att läsa men tar Mias systrar först sen hinner jag läsa denna. Blir ju som en drog att köpa ännu fler böcker så att det skulle räcka ett år till nästa rea, får se vilken jag vill ha nästa gång har ingen just nu som jag vill ha typ ;-) ska kolla efter nån mer jag vill ha 3-4 böcker till sen får det vara för ett bra tag framöver. kostar ju bara från 39-69kr styck iallafall dem jag köpt hittills..

Måste bara få visa hur söta Kev o Thelma var igår:


                                        


Kev vill ju att jag ska få en bebis, vill så gärna själv också funderar fram o tillbaka på en sak men vågar inte..... får se hur framtiden vill ha sig.... Kanske, kanske inte......

Nu måste jag springa in i duschen för att hinna med det innan lillkillen kommer hem igen, saknar dig redan...

Kram o Puss

Kommentarer
Postat av: Marielle

Klart du ska ha MINST en till i framtiden, lillkillarna börjar bli för stora nu!!

2009-02-26 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0