Tråkigt med sabotage

Synd att Statt ska ha blivit så attackerat att oskyldiga människors liv var i fara. Sjuk värld vi lever i fattar inte... Tack personal på Statt och brandmännen för era insatser utan er hjälp, skulle allt slutat i katastrof.

Idag efter jobbet åkte vi till Ica Maxi o köpte några böcker. Lisa Marklunds Livstid och Constance Briscoe Äcklig.. Den sistnämde handlar om en mors grymhet. Egentligen inget roligt att läsa men ändå bra att veta att detta händer.
Jag brinner för att i framtiden få hjälpa barn som inte mår bra. Som t ex jourfamilj eller fosterfamilj. Vill verkligen det!!!!

Gissa om vi gjorde en jätte god Kycklinggryta me ris hos Sanna o familj. Min tur att bjuda, verkligen heheh...
Den innehåll inte mindre än:

Kycklingfilèer
röd paprika
morötter
mellangrädde
lök och vitlök
cocosmjölk
kryddor
och
röd currypasta (tror jag)

Fick även med en matlåda. Det vart så gott så jag ska garanterat göra det hemma nångång!! Kev gillade den också så det e bara att vänta en vecka eller 2 så bjuder jag mamma o M på den hoppas på positiv respons :-)

Nej nu ska jag kolla på tv en stund sen ska jag börja läsa någon av böckerna, kan bli Mias systrar. Den köpte jag i pocket till Veronica för hon ville ha den i pocketform inte i vanlig bok.... Men gumman du vet att jag inte riktigt tycker det e ok ? Men jag gör som du säger, KRAM på dig!

Hoppas allt blir bättre i stan nu att alla stannar och tänker till, våld o skit löser inget. Alla bör bli mer omtänksamma och snällare mot andra. Jag försöker men i detta samhälle e det svårt...... Alla är elaka på sitt sätt. Min mormor e den ända människan som jag vet inte var elak mot någon!!! Saknar henne så det gör ont!!! Älskar dig mormor ta hand om ditt barn o barnbarn där uppe i himmelen....

Hörs imorn igen... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0