Trevligt besök!

 Kev åker rutschbana och Thelma visar upp en bil.....





Challe har varit här redan och nu är Sannas 2 barn här. Tristan och Thelma. Thelma har lärt sig prata en massa sen sist, så GULLIGT.... Hela tiden pratar hon.... Vi ska vänta på Sanna som är på Tuna Park nu hon har ju fått barnbidraget så hon passar på att slösa lite på byxor o sånt, tror jag ;-) Jag orkade inte följa med...

 Tristan undrar hur man sätter igång den häftiga pistolen, som låter o lyser i flera färger... Starwars.


Har ledigt idag så vill passa på och veckostäda lite inför helgen, ikväll åker Kev till sin pappa sover över där. Jag ska ju jobba dag imorn så det passade mig bäst. Denna helg blir att bara slappa o ha mysigt. Idag blir det ev. Challe, Marielle o jag, lite tacos o Lets Dance. Imorn får vi se vad vi hittar på, kan bli lite lördagsgodis och melodifestival. Men min kusin o hennes kusins fru ska ut o äta på Harrys dem fråga om jag vill följa med, tror inte det men får se inte helt omöjligt..

Thelma är verkligen överallt ;-) Men killarna får kolla efter henne 5 min måste skölja bort morgonen som en viss person brukar säga....

Nu ska jag hoppa in i duschen. Hörs senare.... kramizar.....

Kommentarer
Postat av: Svennen

klart du ska ut och äta, sen super vi järnet sen vabbar du för att vara hemma och ta hand om sjuka mig :p

2009-02-20 @ 15:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0