Trött men "lycklig"...

Jag e lycklig över att ingen hann ta min tvätt tid idag, kom ju hem så sent. Men nu ska jag bara ta upp tvätten och hänga upp den i lägenheten. Orkar inte gå ner fler än 1 gång. Då kan jag lika gärna försöka få upp allt på en gång.
Jag har 3 timmar ensam-tid nu så jag ska slappa mest hela tiden. Tänkte ta ett bad o samtidigt lägga en mask i ansiktet o lite sånt "smålyx" man inte "hinner" med annars, snarare inte tar sin tid till. Ett barn tar den mesta tiden och så ska det vara ge sin tid till sina barn!!!!
Jag har bara en tendens att glömma bort mig själv när det gäller ta hand om mig o köpa kläder/saker åt mig. Köper för det mesta saker/kläder till sonen. Ska kolla efter Jeans och nåt mer till mig, sen kan jag kolla efter nåt till honom med jag kan ju inte låta bli.

Ska gå ner till tvättstugan nu. Återkommer snart igen........



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0