Update.....

Jag har blivit bjuden på Lövbiff klyftpotatis o vitlökssmör till middag. Det var smaskigt. TACK!!  Sen delade jag o Kev på en semla fast vi åt inte mandelmassan nån av oss eller inte mer än halva semlan ens. Det e inte så gott faktiskt!! Jag gillar goda saker men semlan kan jag vara utan faktiskt...... tror jag gör som en annan bloggmamma hon köper helt andra gosaker istället!! Bra gjort går emot resten av svenska folket, hehe....

Annars kollade man på Den rätta för Rosing, helt ok det var ju en som var riktigt snygg. Adrian tror jag han hette!!??  Ålder hela 21 hehehehe helt i min smak...... "Skämt"....... eller ?? Men jag vill inte ha en till PLAYER dem kan ta o stoppa in nåt där bak...... Men hellre en ung player än en gammal player, om ni förstår..... gör ni inte ??!! Inte jag heller hahahahah.....

Diskade allt utom plåten o lite bestick, tar det imorn, orkar ändå inte stå mitt på natten o diska o låta en massa..... en massa telesäljare har ringt idag jobbiga dem e men har sagt nej till båda 2..... sa jag en massa hmmm jag menar 2 men det kan kännas som 2 för många.... ;-)

Vet ni gott folk sugen på att festa i helgen!!! Det var ett tag sedan nu....... Men det kan vara så att jag hoppar igen, får se hur det blir.... Helgen efter blir det kalas för min yngsta systerson han blir redan 9 år (6/3)..... Han ska få en present som är från flera, det är ju rätt så dyrt me saker nuförtiden så vi går ofta ihop o köper nåt bra istället för flera sämre saker.... Bra lösning :-)......

Nu ska jag lägga mig o kolla på tv .... Imorn måste jag kolla på 1 film jag lånat av min syster Ciao Bella hoppas på att den är bra...... Har ni sett den??

På återseende..... / Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0