Vill gärna bli klippt imorn?? :-p

Hoppas på att bli klipp imorn när jag hämtar Kev. please vill verkligen mitt hår är verkligen torrt o eländigt nu :-( Kev blir klippt nu i veckan klippte lite runt öronen o så men vill inte ge mig in på o klippa mer, hehe.... Min "vän" tog med sig mitt minneskort skulle kolla nåt om det e fel på den eller vad det var... annars får man lämna in kameran.
Bo ska väl kolla på den på tisdag då jag åker till Storstan o dammsuger min bil o gör den ren inuti på fredag sa vi att vi tvättar bilen utanpå. Annars kan den bli as skitig innan lördan.... Spännande detta :-) o :-( samtidigt... heheh

Nu ska jag väl ta mig till tv:n köpte en film för hela 29 kr på OkQ8 idag skrämmande billigt hehe.
Får börja betygsätta filmerna jag kollar på, hoppas att jag håller mig vaken annars tar jag det nån annan kväll då jag känner mig piggare.
Måste ju ta en film-maraton hos Heidi igen. Jag har typ aldrig orkat se 2-3 filmer på raken har somnat efter 0,5-1 film... Men det e nåt me deras soffa, lite obekväm att ligga i ;-) (byt ej soffa för då somnar jag) Min somnar man på hela tiden bekväm e den, därav att man somnar fast grannen sitter bredvid, kramdig....


Bye bye Heipparallaa nyt lähden tästä töllön eteen....

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag är van :p

2009-02-23 @ 08:46:36
URL: http://arkko.se
Postat av: Anonym

Klaga på min soffa? Vad e det för stil???!! ;)

2009-02-24 @ 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0