Yes....

...min kamera fungerar igen! Nu har vi varit hela 20 min som vi hann o åkt skridskor. Kev skulle ju bli hämtat av sin pappa strax innan 16. Men det blir en till gång, lovar min lillkille!!! En överraskning var att Michelle, Miranda o Amelie (Kevins klasskamrater) var där utan att vi visste om det, vi skulle ha hunnit vara där längre men en sak inträffa som gjorde att vi inte kom iväg innan, tyvärr.




Såhär såg det ut:



                                          
Festis e gott.                                            Sötnos.                                  Fullfart framåt.


                             
Michelle och Miranda  .                           Miranda "Kevins tjej"                Elias sötnos.


                                                              
                                                                             Amelie

Trevligt! Nu är jag hemma själv o pratar i telefon med Heidis bror.

 Fina Erno! Du är så fin i spänne... ;-)



Vi pratar om relationer. Tycker likadant om att ta nån annans tjej eller kille, det är så j-vla äckligt. Ogillar verkligen dem 2 som gjorde nåt man inte gör om man är normal!!!! Ni vet vilka ni e!!!!! Behöver nog inte ens nämna några namn, TYVÄRR.... Hoppas ni får ett lyckligt liv som ni förtjänar NOT..... Tack till dig min vän som alltid gör mig så glad fast jag är arg eller ledsen. Du får mig verkligen på fötter! Plus att du hjälpt mig så många år, skyddat mig om man säger så.

Nu ska jag städa o få igång mig själv så jag inte somnar sittandes. Saknar min pojke redan, men samtidigt skönt att få städa utan att behöva ta hänsyn till Kev. Det går lättare då ju...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0