Besök!

 Vad hon är Gullig Chassandra!!! Vill ju äta upp henne så gullig e hon :-)
Hon var här på besök en stund med sin pappa. Vill ha en bebis....Men får inte :-)

Uppdatering från igår....


Hej igen! :-)

Nu har man drömt nåt igen som man inte kommer ihåg riktigt, men det gör väl inte så mycket..... Jag drömmer rätt mycket och ibland när jag gör det vill jag inte somna om, det berorpå att för ca 2 år sedan hände en sak i mitt liv som gjorde att jag började drömma en massa.
Jag kunde inte alls fokusera normalt på jobbet eller egentligen nåt annat heller. Så det slutade med halvtids sjukskrivning.

Just då hade jag en underbar pojkvän som hjälpte mig i min sorg. Han gick upp med mig på natten om det behövdes. Jag glömmer aldrig en gång när han hörde mig gråta mer eller mindre i sömnen. Då sa han att nu går vi ut på altan och sätter hos och pratar.Sen kramade han om mig riktigt hårt o länge. Han ska bara veta till hur stor hjälp han var. 

Tack Stefan för den tid vi hade!! Och min son gillade honom verkligen som en styvpappa. Han kan än idag prata om honom som om allt var igår..... Men inte konstigt vi hade ett bra liv tillsammans, kan drömma tillbaka till den ibland jag med....

Så idag e det iallafall dags för en liten fest med kollegorna. Ska bli kul faktiskt. Kommer att sluta rätt skapligt så att man hinner göra allt som ska göras.....


Men återkommer senare. Kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej, Gumman!

Hoppas att du hade en kul fest med kollegerna igår! Önskar dig en riktigt skön lördag!



Kram!

2009-01-31 @ 11:45:15
URL: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0