Bilen står hemma vid gatan nu.

Vi fick skjuts av Mr T i morse, till jobb o skola, för man är ju en fattig mamma som försöker bli rik på att jobba åt Kommun heheh, men det går sådär. Man jobbar både helger o kvällar men det känns inte i lönekuvertet.
Mr T  har varit jätte snäll, skjutsat oss o hjälp mig med bilen. Tack så mycket!!

Som jag tidigare skrev är det jätte dyrt att laga bil notan stanna på strax över 2 tusen :-(, men det blir billigare än att köpa en till begagnat bil, man vet ju inte vad man går o köper men vet på ett ungefär vad man har.....

 Min skönhet sommaren -07


Nu ska vi äta korvsoppa och sen mysa o äta lite gott, o ja vet jag ska inte men svårt att låta bli när den där Challe kommer me en påse smågodis! :-) Han verkar inte tycka jag ska banta eller ju det tror jag.
Kommer att lyckas för jag vet vad jag har som mål. 5 kg till sommaren bonus om det blír 5 kg till.... Sen vill nog inte jag gå ner så mycket mer måste ju ha kvar lite kurvor. Annars e man inte nån kvinna enligt mig.
Har sett ut som en benrangel en gång aldrig mer. Såg ju mer död än levande ut.

Oj nu e klockan rätt mycket så HEJ DÅ hörs senare

Kommentarer
Postat av: Mr C

Tur man gjorde lumpen i Sverige :p



Finska militärens valmöjligheter







Är man soldat i finska armen så har man två möjligheter. Antingen överlever man eller också dör man. Överlever man så är det inget mer med det, men dör man så har man ytterligare två möjligheter.



Antingen begravs i en massgrav eller så begravs man ensam. Begravs man i en massgrav så är det inget mer med det, men begravs man ensam har man ytterligare två möjligheter.



Antingen blir man en blomma eller så blir man ett träd. Blir man en blomma så är det inget mer med det, men blir man ett träd så har man ytterligare två möjligheter.



Antingen blir man ved eller också blir man papper. Blir man ved är det inget mer med det, men blir man papper så har man ytterligare två möjligheter.



Antingen blir man vanligt papper eller också blir man toapapper. Om man blir vanligt papper är det inget mer med det, men blir man toapapper så har man ytterligare två möjligheter.



Antingen kommer man till herrarnas eller också kommer man till damernas. Kommer man till herrarnas så är det inget mer med det, men kommer man till damernas så har man ytterligare två möjligheter.



Antingen blir man torkad där fram eller så blir man torkad där bak. Blir man torkad där bak så är det inget mer med det, men blir man torkad där fram så är det inte så dumt att gå med i finska armen....

2009-01-20 @ 01:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0