Blir tokig....

Ja vad säger man vissa är o andra inte........


Pratade med P nyss. Ska hämta syskonbarnen 14.30 imorn, sen skadet bli mat tror på tacos eller sen blir det pizza. Får se vad vi bestämmer sen när vi hämtat pojkarna. Deras pappa hämtar dem på kvällen kan vara skönt så man kan få sova lite längre. Inte tänka på allt som hör till med andras barn som sover över o så....Vad trevligt kusinerna ska ha!

Hoppas man inte börjar tänka för mycke nu bara så man ligger vaken på natten. Men bättre tänka nu o rensa hjärnan o försöka sova o strunta i saker......Ehhhh man får simma lugnt i dem stormigaste vatten, då kommer man nog längst.

Nu börjar jag bli trött klockan är ju en massa eller snar iallafall..... Jag o sonen sömntutor vem var det som kommentera det ? hehee.... Eller i verkligheten är det så att vi kan somna lite vartstans.... Bara man e trött så dt inga problem...


Puss o kram

"Glöm inte kommentera..... Bara så ni vet så gillar jag att läsa kommentarerna, om ni missat det på vägen så tänkte jag bara påminna er lite....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0