Gissa om det vart sovmorgon!?

NEJ.... Man kan ju inte tro att det blir så nångång. Min son somnade sent för att vara han typ 22. Men han va ju redan vaken 6.40..... Skulle helst kunna ha sovit längre i morse, för imorn e de fotboll 10-11, om man nu får skjuts dit. Segt det här går vet inte om det e min dator eller blogg.se!??

Ska lägga ut lite foton nu tänkte jag:








Där är några foton fr gårdagens jätte trevliga kväll, pojkarna spelade Dino-Buzz och sen åt vi god tacos, fast jag fick så j-vla ont i magen så jag mådde typ illa.... Älskar verkligen mina syskonbarn, Det sa jag till dem när dem skulle åka också måste ju säga vad man känner medans man kan !!!! Vi ska nån helg åka o kolla lite på bio, så kanske dem vill sova över eller nåt....


Idag blir det utgång ikväll men innan har jag Kevin Challe o Chassandra annat för oss. Vi ska nämligen till S-näs på Karlssons o lite annat. Lunch blir det på Mc D.....


Kolla vad himlan söt denna  lilla prinsessa är!!!!!






Nu ska vi äta frukost eller Kevin har redan ätit lite innan men nu ska vi äta smörgås o dricka te.....

Hej o hopp!!! Kram !!! Kommentera på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0