Gråt-Attack!

Ja ibland svämmar allt över. Då gråter man utan att kunna stoppa det! Jag har i förtroende pratat med V om en sak som ingen annan ska veta förutom mina närmaste o hon (Känn dig som en jag litar på) :-) Tack Tjejen för dina kramar!!

Annars efter den attacken har det varit helt ok dag. Jag känner mig jätte seg man blir ju det när man gråter...  Vi var i Kjula och lekte och hade skoj.
Fick också tvätta en maskin ska fortsätta imorn i våran tvättstugan, men har den sämre delen så får se hur mycket jag ska tvätta innan kollegorna kommer på FREDAG.......
Dem ska få mat och ev efterrätt men har inte hunnit orka tänka vad man ska bjuda på.... Hoppas man orkar gå ut annars stannar jag hemma medans dem andra går ut....... Man var ju ute me kusin o Challe förra lördan o det var väl inte en höjdarkväll precis.... Fast mot slutet av kvällen fick man ju skratta.


Jag måste bara visa hur fint Kevin klädde sig i morse:




Skjortan är nyast av det han har på sig. Den köpte vi förra helgen. Han tycker den är FETT-COOL heheh.... Min stora pojke!! Kan bete sig som en mini-tonåring ibland. Men det börjas i tid heheh....

Min kompis Anne från Finland ringde ikväll vi har inte snackat på flera år roligt o höra från henne. Hon har visst fått en SON han heter Niklas. Roligt om man får se honom sen i sommar eller nåt.....


Nu drar jag för Jess sitter i soffan o kollar på Made In Sweden. Ska göra henne sällskap.... För har pratat i tele, betalat mammas räkningar o skrivit klart här. Nu får hon ha mig som sällskap ett tag innan man ska sova ;-) Bara jag håller mig vaken så att säga (brukar somna på soffan medans vi kollar på tv.) FÖRLÅT JESS!!!! :-)

Puss o kram mina trogna och nya läsare!! /Anette



Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för de värmande orden :).Du vet att jag finns här om du behöver prata.

Kramis!

2009-01-31 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0