Härlig "sovmorgon" med sonen.

Det är väl inte riktigt så att jag får sovmorgon fast man e ledig. Min son brukar gå upp senast 7.00. I morse la jag mig en stund i sängen men skulle inte i min vildaste fantasi kunna somna när sonen är uppe . Jag hör hans barnprogram enda till nästa hus/grannen. Han har på tv:n alldeles för högt, får säga till om det några ggr per dag :).... Vi åt en jätte mysig frukost utan gröt tänkte lyssna på min son som ville ha jogurt o smörgås istället med Te. Till efterrätt åt vi varsin Riskaka hehehe..en lugn frukost me tända ljus o allt :)

Så idag ska vi på Sebastians kalas han blir hela 8 år gammal. Vi köpte 2 racerbilar av legon. Vad Legon ska vara dyrt. Men som tur är har Ica Maxi bra priser på leksaker om de har rea så att säga. För den delen är deras rea bra annars med!!! Jag gillar den affären grymt mycke!! Grattis Seba i efterskott du fyllde ju igår.
 
När vi var till Maxi så träffade jag en jätte snäll tant som jag lovat att hälsa på länge nog nu så om vi har tid så tänkte jag svänga förbi där idag. Vill ju träffas och prata samtidigt som man klappar den finaste katt man vet.
Får hoppas bara man känner att man orkar cykla dit för min bil är lite trasig Troligtvis bensinpumpen. Igår lämnades den in på en verkstad som enligt vissa är billiga men tycker allmänt det är dyrt med att laga en "sjuk" bil :(.
Övervägde att skrota bilen men Challe förbjöd mig till det. Kanske lika bra att ha den kvar den är ju fortfarande helt ok men lite tråkig växellåda me backen som krånglar. Det går att övningsköra med den det gjorde min ena lillsyrra i fjol tror jag det var ;) Minns knappt vad som hände igår.

Förra helgen var jag på kryssning med TNIS ( Torshälla/NYBY IS) ledare, tränare, kanslipersonal, snygg kille nej jag menar heheh, materialansvarig (bl a JAG) och administratörer. En man från Svenska Idrotts Förbundet var också med roligt :).... Han var så bra föreläsare så man kunde ha lyssnat på honom hela dagarna. Tack för det Peter!!

Det ska bli kul att ev få återgå till Planledare igen men får se vi har 5 gubbar som är det redan kanske inte så bra om jag bryter trenden o kommer som en 30 årig tjej och tro mig kunna fotboll.
Vi ska lära barnen IDROTTEN fotboll det e väl det som fastnade i min lilla hjärna mest av hela konferensen hehe.
För om man säger så dagen efter var inte jag alls pigg. Har aldrig darrat så mycke som jag gjorde då men så blir det när man blir bjuden på sprit ;)

Hade en jätte trevlig stund med en alldeles för ung kille från vårt gäng t om ... Men jag sa väl till flera att hur söta resp snygga dem var. Men sån e jag hehe.

Nu ska jag gå för nu skulle faktiskt kunna skriva hela dan bara för att få ut allt men man får hoppas på lite privatliv även efter början av bloggandet ...


Ha det bra så kanske ni vill återkomma!!?? Skriv gärna en kommentar så jag vet att nån läser bloggen... 
KRAMAR från Anette 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Skönt med sovmorgon ;) borde komma dit nåndag här för det var så längesen. kan ju försöka nästa vecka kanske, så kan vi köpa hem kinamat och köra singstar. Du har väl inte glömt biot heller?;) kram

2009-01-17 @ 18:11:59
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0