Hemma igen.....

Det vart trevligt hos Sanna o co. Hennes mamma o pappa kom förbi lite senare på kvällen, mamman hade gjort en makaroni/broccoli- gratäng som smakade jätte bra. ( Tyvärr inget foto på den heheheh tänkte på en som kommentera om mina matfoton jag har på bloggen) Men kanske kan fixa imorn.. Allt för att retas ;)

Alltså vad gullig Thelma är Hon har börjat att prata mycket mer nu och det är spännande att följa när hon lär sig ännu mer.
Killarna är ju så stora dem leker jämt så bra men är en aning högljudda, men sådanna är den små liven... Hade väl lekt lite för hårdhänt så dem fick komma ner o lugna ner sig lite. Älskar verkligen barn, dem är så himla bra att dem finns!! Denna jord skulle gå under om de inte fanns barn att glädja sig åt.

Orkar inte skriva mer nu, men kommentera vidare ni så ska jag lägga mig o kolla på tv. 

Kramar fr en trött Anette...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0