Hemmadag o -kväll!

Vad det kan vara skönt att bara vara ibland. Vi ska fixa me min dator, för den är lite för seg osv..... Ska kolla om det går att ladda lite nya bilder till bloggen snart kunde inte göra det nyss.....

Jag har lite känslomässiga beskymmer just nu, mina närmaste vänner vet vad det handlar om. Man vet liksom inte hur man ska hantera detta. Jag ska inte bara lägga mig ner o inte göra nåt för mina rättigheter....

Det ska bli en rolig helg på fredag tacokväll med son o syskonbarnen.
Lördag utgång, med Sari, Lena o Challe som det ser ut nu iallafall.. Tar det lugnt med spriten lovar!!! Det blir bara några cider....  Vill ju inte vara bakis på söndan då det troligtvis blir fotboll eller inte....... Måste försöka komma iväg för Kevins skull, men jag kör inte dagen efter inte om jag druckit alkohol spelar ingen roll mängden....

Prova en ny smak av V6 tuggummi:









CITRUS MINT/ DUAL ACTION .... Säger bara nam nam.......



Måste laga mat, spagetti o köttfärssås, o sen åka till jobbet, min handväska verkar ligga kvar där.... TYPISK MIG!!!! Har iofs inte handväska på jobbet pga detta att jag glömmer kvar den o så..... ;-)

Uppdatering kl 18.40

Tja......
Min väska var på jobbet hängde så fint på kroken :-).....
Vi har bara slappat nu när Kev e hos sin pappa.... Fixat lite skivor.

Såhär såg min säng ut:




Obäddad pga tog bort lakan i morse, ska bädda rent ikväll :-) Skönt värre ....

Maten vart as god faktiskt!!!!! Tack mig själv o Challe.....

Kev kommer hem snart så stänger ner ett tag iallafall..




Hörs!!! Kram......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0