Hemmakväll!

Innan vi stack på kalaset åt vi en jätte god lunch bestående av: Ris,quirnfileèr, wokgrönsaker och bearneisesås. Så här såg det ut: :P


Ska bli skönt att vara hemma efter förra helgens kryssning. Då jag vart så bakis så trodde ärligt hjärtat skulle stanna, hade hjärtklappningar, darrade, illamående o sånt som man inte vill va med om. Det var för jag e van vid ett par cider inte sprit i sådanna lass ;).... ( Hoppas jag kan lägga ut lite foton sen...)
Men nästa lördag ska man ut igen med kusinen o kanske Challe o co.... Men måste ta det lungt har ju fotbollen 10-11 varje söndag nu när det e inomhus...

Har förresten börjat röra på mig mer, hoppas jag börjar gå ner i vikt snart har ju gått upp 20 kg senaste 10åren. Kommer så väl ihåg när jag flytta hem till Sverige för 10 år sen då vägde man inte mycke under 50 kg. Kan ni tänka er under 50 kg.. Det tycker jag är sjukligt. Jag har tyvärr inte hittat foton på mig än hur jag såg ut, men återkommer me dem om ni vill se!!??


Nej nu får jag släppa detta för ikväll. Kan ändå inte lägga ut fler foton som jag hade tänkt :(..... Ska bra mysa med den person som betyder mest av allt på denna jord!!!!!

Puss på er alla som hittat hit! / Anette



Kommentera!! Alltid så roligt att läsa kommentarerna

Kommentarer
Postat av: Veronica

Maten såg riktigt smaskig ut,måste jag testa någon gång mmm =). Jag ska också ut nästa helg. Kanske vi ses. Tycker du har en jättefin och bra blogg =).

2009-01-17 @ 20:13:47
Postat av: Jacqueline

vad roligt att du skaffat blogg oxå :)

2009-01-17 @ 20:54:22
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0