Hos Heidi, Bo och barnen...

Gissa om jag skämdes när jag såg Jocke, Niklas och Magnus!!?? Jag vill ge Jocke en eloge för att han höll tyst om kryssningen bland andra föräldrar som inte var med. Inget dem har med att göra heheh ;)
det e lite jobbigt när man svettas av en viss person blir så generad när man ser honom...... Men jag vet hur allt fungerar så får svettas i smyg helt enkelt :)



Kev var jätte duktig på fotbollen idag. Hade energi till tusen började redan uppvärmningen hemma medans jag duschade. Bad honom ta det lite lugnt inte så bra om han tar sönder nån mer ruta, det hände just när vi var här hos Heidi o co. Notan stanna väl på runt 800kr, mycket för mig som ensamstående mamma...

Åt lunch hos Tarmo sen var Kev tvungen att duscha innan jag lämnade honom hos sin pappa. Han ska vara där mellan 12-19 idag. Hoppas bara han äter sist hade han sagt att han inte vill och då hade han inte behövt äta alls.
Sa till Kev att han inte får gå dit längre stunder om han inte äter. Han växer o ska inte hoppa över nåt mål, bara om han är sjuk eller liknande.....
Nu sitter jag o bloggar till AS BRA FINSK MUSIK!!!!! Det går som en dans helt enkelt! 

Min "fruga" talade om för mig idag att hennes bebis i magen börjar sparka o röra på sig där inne GULLIGT  !!!! Längtar själv till eventuella framtida graviditeter.

Återkommer senare! Puss o kram mina kära läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0