I väntan på att Kev kommer hem från sin pappa.....

Jag har hunnit med både lite nytta o nöje på dem här 7 timmarna jag varit utan min älskade son, har lite svårt att vara utan honom, då jag inte är i behov av barnvakt, som är ibland då o då. Saknar honom så!!
Äter av julmaten hos min moster i V-rås. Min guldklimp. Foto från julen hos min moster i V-rås

Har iallafall dammsugit och diskat nu så imorn e det att damma och torka golv, orkar inte nåt mer ikväll, trött och ont i ryggen. Ska också sätta upp lite gardiner i våra sovrum som har halkat efter lite pga all jobb, stress och sjukdom som vart runt jul o nyår. Orken kommer väl tillbaka sen när man gjort iordning här hemma osv....
Det är väl inte mer än gardinerna kvar o lite småplock.


Nu har min gullunge kommit hem jätte trött. Så han kommer säkert somna runt 20 som han brukar. Nu skriker han att han är hungrig som vanligt.... Kan ju inte ha ätit tillräckligt :( Han hade iallafall fått köttbullar o makaroner en av hans favvo rätter.. Nej nu ska jag ta hand om min son den lilla tid han orkar vara vaken hehe. Tror han fått det från sin mamma , eller vad tror ni som vet hur jag är??!!

Tänkte lägga ut ett foto från dagens fotbollsträning:


Kev utan benskydd, hade missat köpa nya :(

Kommentarer
Postat av: veronica

Vad duktig du är som har städat i dag. Hur lyckas du få motiviation till det? ;). Kan du inte smitta av dig? hehe

2009-01-18 @ 22:25:35
Postat av: Mr C

Ha ha, sömntutor upp i dan de e ni verkligen.



Du har ju en dubbelsäng och då ska man väll sova 2 i den.



Varenda gång man är hos dig så somnar du ju i soffan och man får påminna dig om att sussa i sängen istället.



Är ju kallt att sova själv i stora stora sängen ju :(

2009-01-19 @ 00:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0