Inte så blondin!

Jag vart inte så blond som var meningen, men detta får väl duga ett tag iallafall. Vill ju inte tappa all hår pga blondering..

Det vart lite sent hos min mamma o syster fast egentligen inte. det var jätte gott med Kina-mat, men det vart tyvärr ingen PS2 spelande/sjungande.....
Kev skulle fixa me spelet men tog tyvärr sönder ett glas-äpple. Han vart jätte ledsen han gråter så han kräks när han gjort nåt som han tycker är tråkigt.
Stackarn sa att: - Den var ju så fin!
Han är ju så himla underbar!!!!
Sen sa jag att: - Vi kan ju köpa en liknande när mormor fyller.
Då fick jag till svar: - Nej, men hon fyller aldrig.
-Ju det gör hon ju, alla gör det, svarade jag.
- Men hon orkar aldrig ha nåt kalas, svarar min son.

Vart får han allt ifrån??!! Ja inte från glöggen, som Björn Gustafsson skulle sagt. ;) Ja det e bara vissa här som förstår skämtet :-)

Nej nu e det att kolla på Top Model 11 .... Kev sover sen typ 20 min..... Ensamtid kallas detta, om ni undrar menar jag hehehe...... Rolig NOT!!! :-)

Ha en bra fortsatt kväll! För det ska jag ha med Jessica eller utan, får se om hon skulle komma över eller inte..


Ni glömmer väl inte att kommentera!

Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0