Kort arbetsdag! :)

Idag slutar jag redan 12.30 ska bli skönt! Min syster ringde igår och frågade om vi kan vara hos dem idag. Äta och spela Buzz och ev sjunga Sing Star. Det låter inte bra men det är as roligt att tävla lite ;) Får se om vi sover över där eller hur vi gör men troligtvis kommer vi hem.

Nu har vi lite bråttom igen. Hörs senare......

HA EN SUPER FIN DAG!!! Kram Anette



Hejsan igen!  uppdatering kl.14.45

Nu har jag o min son varit o storhandlat lite. Han fick en agentväska och en bilmatta med 5 fordon till, var ju som sagt rea på Ica Maxi. 98 kr för allt, tyckte det var så billigt så han fick lite extra utöver en ny jacka, termobrallor, en skön tjockare tröja och 3 par strumpor ( ett par var mina fjortisstrumpor hehe) . Passade på att köpa nästa storlek nu för jackan kostade 99kr, termobrallorna 79kr och tröjan endast 39kr...... Strumpor för 10 kr/st... över 500kr rabatt det är inte fy skam..... Gillar ju deras rea som jag nämt en gång tidigare, kommer säkert återkomma till det igen. 







Kollade på kläder till mig med, men hittade inget just nu.
Köpte dock en blondering som min älskade syster sätter i håret ikväll.. Vi ska ju äta Kina o spela PS 2... Känns inge roligt att ha blivit van vid blont hår för utväxten syns så snabbt och blonderingen tär på håret så mycket. Torrboll kan ni börja kalla mig snart :( .....

Ska hinna duscha innan vi ska plocka upp syrran så tror jag drar härifrån nu på en gång så jag inte fastnar framför datan.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0