Oj Oj och åter Oj...

Gissa vem som är trött??




 Lika trött som på fotot känner jag mig nu :-(






Det känns ju som om man ska somna om igen, men ska försöka låta bli ;-). Idag börjar man redan 7.00 ( brukar börja 7.30) och slutar runt 14.00.... Efter jobb o skola blir det att åka till väninna o och polare. Det var ett bra tag sedan vi sågs så ska kolla läget med dem tänkte jag.

Nej vet ni vad ska försöka snabba mig in i duschen, känns bäst på morgon,  för ska få massage 13.00-13.45 vi får det genom jobbet några ggr per år. Jätte duktig hon som ger oss massage. Har ju hft så ont så hoppas det lindrar nu när hon sätter igång o knådar..

Återkommer kanske ikväll. Kram mina läsare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0