*********SHOPPAT*********

Nu har jag shoppat en massa igen mest till Kevin som vanligt. vi var som sagt till S-näs.... Sen vart det Tunapark en snabbis där hittade jag benskydd för 99kr. Kevin tyckter dem var fett-coola... heheh. Utan honom inget liv!!!!!!

Vi ska snart hem till mig o diska, dammsuga lite, sen hämta mamma till oss. Måste ju ha barnvakt om man ska ut o supa.... Eller supa smaka lite på cider menade jag förstås...

T är så snäll han ska skjutsa oss till fotbollen imorn... Därav köp av nya benskydd innan löning som är på tisdag... Blir inge roligt att betala räkningar, lönen räcker ju inte långt......

Nu stänger jag av här så jag kan fortsätta vika C:s tvätt... Han är iväg med sin dotter o så för tillfället..... Den lilla gullungen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0